Hej! Får ursäkta den töntiga rubriken men jag har inte bloggat sedan förra året (hahah), it's true tho. Så jag tänkte uppdatera lite.

Jag spenderade nyår hos Andrea med några andra fina människor från skolan och vi hade det så mysigt. Vi åt trerätters, körde dansstop och hade det allmänt trevligt. På natten så sov  Paula över hos mig.
2017 började alltså på ett bra sätt.
<3
 

För några veckor sedan var Megan här och sov över och (som vanligt) hade vi fotostund och på kvällen gottade vi oss med glass, popcorn och kollade på film. 

Under lovet så träffade jag Emma och vi fikade, jättekul att catcha upp igen och prata då vi inte träffats på ett långt tag.

Det är så kul men också lite utmanande att teatern har börjat igång på riktigt, jag har ganska många repliker och ska få sjunga två låtar men jag tror det kommer gå väldigt bra så länge jag bara övar och tror på mig själv! Jag är så nöjd med min roll och kläderna som jag ska få ha på mig på föreställningarna.

Och skolan är ju igång igen och det är full rulle även där! 

Kommentera

Publiceras ej