Konstigt nog går nästan aldrig en enda dag i skolan då jag inte har kul, helt seriöst. Jag har lärt mig mycket och träffat så många härliga och kreavtiva nya människor på sån kort tid och det är jag väldigt tacksam över. En massa fika har jag ätit också, b.la förra fredagen spontanköpte jag och Klara naturgodis och redbull och satte oss i en park och i tisdags så var jag och fikade med Jonas i min klass. Många fina samtal och diskussioner.
Idag hade jag sovmorgon till 13.15 och jag hade endast en lektion, nämligen drama/teater (eller ja, estisk kommunikation heter kursen) så jag passade på att sminka mig lite extra när jag ändå hade tiden. Fick en massa komplimanger vilket jag blev jätteglad över för det att jag verkligen kände att denna dag var en bra sminkdag och att jag faktiskt har lite makeup-skills. Liksom smink är ju konst fast på ansiktet, synd att vissa människor inte förstår det utan tror att man bara sminkar sig på grund av ren fåfänga.
 

Kommentera

Publiceras ej