Denna vecka i skolan gick väldigt fort men den varit var askul! Har blandat annat fått spelat teater, spela trummor i band och sjungit, lärt mig att spela piano bättre och haft dansträning där vi hade "dancebattle" och gjorde egen koreografi. Jag har också kommit igång med fiolen igen, i måndags var jag och spelade i orkestern (Finspångs musik sällskap). Det är ganska skönt att ha nya rutiner och att få komma tillbaka till vardagen som är roligare nu än vad den var förut.

Men i fredags sov jag över hos Megan och Molly, bästa.

 

Sedan på lördagen åkte jag in till Linköping med familjen för att kolla runt lite på Ikea dvs äta mat på ikea resturangen, hahah. Men jag köpte iallafall en liten byrå till min garderob.
På kvällen blev jag och mamma så sugen på sushi så vi köpte 11 bitars, går inte så bra för mig att vara vegetarian nu alltså (lol). Men jag äter åtminstone vegetariskt så ofta jag kan och i skolan.

 

Den här dagen har varit en lugn dag, städat kaninburen, gjort klart matten så att jag ligger i fas med planeringen, gått på promenad, fixat i min garderob och lyssnat på en massa musik speciellt R&B.

 

Kommentera

Publiceras ej