Jag spenderade hela förra helgen hos Megan och Molly aka M&M, för att fira deras födelsedag. Vi var på Gustaviks badhus på lördagen och efter det så åt vi Pizza Hut där jag åt den godaste pizzan.

Fixade matchande armband åt oss tre, haha.

Skolan den här veckan rullade på som vanligt, mycket plugg men också många roligheter på gång! På onsdag är det viskonsert på skolan med min lilla Scen & Artist grupp/klass och jag ska sjunga två svenska låtar själv med komp och jag börjar bli nervös men jag är också taggad.

Ifredags efter skolan så drog jag och Alma till Kafé Kuriosa där vi fikade och hade en lång välbehövlig pratstund. Så himla skönt att kunna prata ut sig med sin vän, alla behöver det ibland, att lätta på hjärtat.

Jag drog in till stan igår och hängde ett litet tag med Viktor, Wille och Erik från min klass tills jag träffade Jonas (den tyska killen från min klass och inte min lillebror, haha) och vi två såg på bio. "Miss Peregrines barnhem för besynliga barn" i 3D såg vi på och den var sjukt bra!

Kommentera

Publiceras ej