Hej, jag vet att jag inte har bloggat på tre veckor men som William Spetz sa i en av sina gamla videos, "livet kom emellan". Haha, men så är det ibland. Men jag ska i alla fall uppdatera er nu, måsta varna för många matbilder men det enda jag gör att äta och spendera pengar på mat. Bara så ni vet.

Jag har fikat med Carro och Lukas!

Har även hunnit fika med Molly. :D

På bilden posar jag, alma, Lukas och Vilda lite fint, lol. Hur som helst, Alma frågade mig om jag ville vara med i en teater och jag sa såklart ja! Det är jättekul, vi ska sätta upp Robin Hood som musikteater så vi kommer alltså få sjunga, dansa och skådespela.

Förra helgen (om jag minns rätt) så hängde jag med några roliga människor dvs. Linn, Carro, Jonas och Veronica. Vi käkade pizza, chips, godis och vi skrattade mycket, speciellt Carro som blev lika tomatröd i ansiktet som sin tröja, HAHAH.

Och i tisdags så hängde jag med Sofia, Alice, Silje och Viktor efter skolan och vi åt sushi och gick därefter runt i stan innan vi gick och kollade på treornas klassiska konsert på kvällen!

Kommentera

Publiceras ej