Totaldyrkar vädret vi har nu, sol och värme är det jag lever för! Efter skolan igår åkte jag till Megan och Molly där vi sedan cyklade till sjön för att sola och slutligen tog första doppet för i år.  Klart det var kallt i vattnet men det vet var ändå uppfriskande om kan säga så. Innan vi sov så kollade vi på någon film med Harison Ford och Rachel McAdams, kommer inte ihåg namnet på den men den var bra komedi iallafall. På förmiddagen idag drog vi till sjön igen men bara för att sola/äta mat då det blåste ganska mycket ute vid sjön. 
När jag kom hem så satte pappa igång med grillen och jag gjorde sallad, riktigt gott. Jag och Jonas såg precis klart på 'En man som heter Ove' som är en otroligt fin, sorlig och rolig svensk film. Jag tror inte att jag har blivit såhär berörd på ett lång tag av en film, tårarna bara rullade ner för min kind.

Kommentera

Publiceras ej