Megan gjorde den finaste flätan på mig innan vi åkte till Hjortkvarn för att äta glass.
Sedan åkte vi hem till mig där vi hade en liten fotostund.
Och herregud, hur snygg vän har inte jag?? Megan är on point!

Och här är jag, kanske inte lika on point eftersom jag blinkade nästan på varenda bildjävel. Hahah, som ni kanske märker att jag gillar att svära. 
Dör, Mollys ansiktsutryck på denna bild...lol
 Hon blev i alla fall lite gladare när hon fick hålla i Skurt. Jag älskar den här bilden, så mysig.
Min bäbis som inte längre är en bäbis.
Snackset inför bion, jag, Jonas, Pappa och hans vän och dotter såg på 'X-men Apocalypse' som var asbra!
Så i fredags efter skolan åkte jag alltså till Megan och Molly där jag sov över. Här ovanför kan ni se bilder från helgen som var jättemysig! 
 

Kommentera

Publiceras ej