Imorgon är det äntligen fredag, som       jag har längtat!! Denna vecka har verkligen gått sjukt snabbt men jag har ändå fått mycket gjort. Har spelat i två olika orkestrar, påbörjat manuset till en film som vi ska göra i skolan, lärt mig ny danskoreografi på profilen, gjort klart uppgifter osv. Så helgen kommer kännas väldigt välförtjänt! Jag tänker bara kolla på en massa filmer och serier     och ligga i sängen och dega.

Jag dagdrömmer ofta om sommaren nu för tiden och jag kan inte bärga mig tills dess, vill ha sommarlov nuuu. Men tiden kommer säkert gå snabbt som vanligt så snart är blomstiden här igen.
Och jag fattar seriöst inte att jag fucking blir 16 om några veckor, sexton år GAMMAL. :/ På ett sätt vill jag nästan inte växa upp och bli gammal, det är nästan min värsta mardröm. Jag önskar som vore som Peter Pan, vara barn för evigt och åka till landet ingenstans.
Men jag för eller senare växter vi alla upp vare sig vill eller inte och jag har svårt att acceptera det.
Sjukt att jag redan har så här mycket åldersnoja. Eller?

Kommentera

Publiceras ej