Hejhej. Min påsk har varit jäkligt najs, ätit ett ton godis känns det som men man måste unna sig ibland varje dag.
I måndags var jag på Boda Borg vilket är som "Fångarna på fortet" alltså man gör olika uppdrag i olika rum och det kan vara fysiska, kluriga uppdrag eller oftast både och. Det var iallfall jättekul och jag var där med Jonas, pappa och pappas kompis och hennes dotter. Sedan på kvällen åkte jag till Megan och Molly där jag sov över, vi såg på film, snacka skit och på morgonen efter så gick jag och Megan på en superlång promenad och naturen runt omkring var så himla vacker. Jag älskar verkligen promenader och jag uppskattar att Sverige har allemansrätt. På eftermiddagen åkte sedan till farmor där vi åt god middag.
Och nu har jag faktiskt vårkänslor PÅ RIKTIGT. Jag ser redan fram emot sommaren.
puss.
 

Kommentera

Publiceras ej