JAG ÄR INTE DÖD. Bara så ni vet. Jag glömde bort att jag har en blogg men whatever, jag är här igen och skall uppdatera.
Skolan är normal, lika stressig (kunde varit värre dock) och enformig som vanligt. Det ända som är kul just nu är få träffa ens kompisar och möjligtvis biologilektionerna då vi lär oss 
evutionen vilket jag tycker ganska intressant. Sjukt coolt ändå att det finns fossiler som är flera 100 miljoner år gamla osv.
Efter skolan idag hängde jag med Jennifer, vi kollade på Pretty Little Liars och senare på kvällen gick jag på en timmes promenad på löparbandet så är jag väldigt trött. Ska strax sova så godnatt men innan dess ska jag försöka 
öva på lite glosläxor som jag inte ens kollat på innan, superbra att jag nästan alltid gör saker i sista sekund! ;D

Kommentera

Publiceras ej