Hejhej! Känner mig stolt över att jag faktiskt rört på mitt fläsk och tränat två gånger sedan i söndags, man mår liksom jättebra efteråt och man känner sig piggare och bla, bla, bla. Ja, ni fattar nog träning är bra & sånt shit. 
Idag var det en vanlig skoldag förutom att vi slutade tidigare och man märker verkligen att det börja lida mot terminens slut (grundskolans slut också!!) vilket är lite sorligt eftersom jag kommer att sakna en del av klassen och  lärare, alltså klassföreståndarna men det känns också så skönt för jag är så sjukt nyfiken på framtiden har att erbjuda. Kommer att minnas klassens ständiga bråk och roliga argument och när lärarna berättade alla möjliga historier om nästan vad som helst för att göra lektionerna lite roliga. Men såklart som alltid, för varje dörr som stängs så öppnas en ny. Jätteklyschigt men aja, jag älskar kylschigt.
Jag hade också min sista Fiollektionen för denna termin idag och hade avslutningskonsert, mormor och farmor satt i den lilla publiken och efteråt gick vi och fikade. Så himla mysigt, vi satt och pratade om en massa olika saker och jag blev väldigt sentimental när det pratade om gamla minnen.

En massa jävla text, shout out till er som orkade läsa!

Kommentera

Publiceras ej