Hade precis skrivit klart ett jättelångt inlägg men dum nog som jag är så råkade jag radera hela skiten. Men jag försöker igen.

så jag har alltså inte skrivit här på mer än två veckor men det är ju sommarlov nu så min högsta prioritering är inte att vara inne och sitta blogga. Men jag kommer ändå försätta uppdatera lite så som jag vill, så som jag alltid har gjort. Nu ska jag sammanfatta vad som har hänt/vad jag har gjort den senaste tiden.

Båtdag med farfar, pappa och Jonas: På en ganska varm och halvsolig dag åkte vi ut med farfars goa' gula båt, vi åkte ring efter båten och det var lika kul som alltid. Vi badade och fikade även och fiskade lite grann.

Midsommarafton: Först åkte jag och min familj ut till Vånga där det var lotterier och spel, fika och uppträdanden och dans runt midsommarstången. Efter det åkte vi hem till oss där min morbror och hans flickvän kom, vi åt middag (grillat, färsk potatis mm), spelade kub och badminton. Till efterrätt åt vi en massa tårta och på kväll spelade vi Uno och trumfs (ett kort spel som jag suger på eftersom jag är nybörjare,haha)

Jag fortsätter att kämpa på med träningen, det är kul och går bra! Mitt mål är ju att försöka träna minst tre gånger i veckan och än så länge har jag lyckats.

Jag fick hem två nya favoritprodukter från theBalm. Jag älskar eyelinern, den har bra formula och den perfekta matt svarta färgen med superbra hållbarhet och jag är helt kär i paletten som innehåller (nästan) allt behöver för ett full face make-up. Schwing eyeliner & In theBalm of your hand.

Solade & badade.

Igår när var i Norrköpning (igen) för att handla lite smått och gott så hade jag ett supersnyggt liquid lipstick på läpparna från NYX i färgen "San Paulo" och jag kände mig faktiskt vacker första gången på länge om man nu får säga så? Nej, men seriöst man måste få tillåta sig själv att älska sig själv och det är så viktigt. Både älska sig på utsidan OCH insidan.
All queens out there, just slay.

När Molly sov över hos mig för några dagar sedan spillde jag ut en HEL chipspåse på golvet för självklart har turen att vara världens klumpigaste människa, hahah.

Jag har även varit med Jennifer, vi gick på långpromenad och vi spenderade lite tid på hennes födelsedag, mötes upp och gav henne presenter på kvällen och snackade en massa. Väldigt mysigt.

En av mina favoritlåtskrivare Sia skrev en fantastiskt låt till min favoritartist (ja, ni gissade rätt) Rihanna! Det är Dimonds 2.0. ;) Jag kan inte fatta att jag ska få se henne live på måndag??! Min förbild och största inspiration. Jag är så extremt taggad.

Kommentera

Publiceras ej