Vi i kören tågade in först av alla nior.
Jag sjöng en vers solo på låten lush life av Zara Larsson och det gick faktiskt bra trots att jag hade ont i halsen och var täppt i näsan. Molly var också bra, hon sjöng första versen och jag andra, båda sjöng bryggan/sticket. I kyrkan så satt det ca 500/600 pers så jag är stolt över att jag vågade eller ja, över att VI vågade!
Det var pappa som tog alla bilder och det blev inte alls dåliga som jag trodde att de skulle bli! 
Glad chey. ^u^
Jag är också stolt för att jag  presterat så bra i skolan detta läsår, fick A (högsta betyg) i fem ämnen som slutbetyg och rent allmänt riktigt bra betyg.Trodde verkligen inte att det skulle gå så bra som det gick för mig, men jag hade ändå viljestyrkan och ambitionen trots att jag inte alltid hade orken. 
Dock var det lite jobbigt att säga hejdå av alla speciellt mina klassföreståndare, det blev ett litet gråtkalas i slutet. Är glad över att jag plockade blommor åt mina lärare och skrev ett litet brev till båda. Jag är tacksam för dessa fem år jag gick på Grosvadsskolan, jag har lärt mig en massa saker, träffat nya människor, skaffat vänner för livet, bråkat med klasskamrater och haft med -och motgångar. Det kommer jag bära mig mig för resten av mitt liv och det är en del som jag format mig till den personen jag är idag.
Min klassföreståndare Ole sa till klassen: "Det är nu som ni får flyga själv."

 

Kommentera

Publiceras ej