Badade i badhuset med Molly i fredags.
På lördagen låg jag och solade på terassen efter att vi varit i stan och shoppat lite. Självklart blev det rea-tröjor efter som jag är snål, eller sparsam beroende på hur man ser det. Haha.
Idag kom mormor över spontant och frågade om jag ville hänga med till Bergs slussar. Och jag hängde självklart med. Vi hämtade också upp min morbror och hans flickvän på vägen dit.
Ännu mer glass!
En väldigt stor båt som håller på att slussas.
Vi passade även på att åka till mysiga Gamla Linköping och kolla runt lite när vi ändå var i närheten.
Nu på kvällen gick jag och gymmade innan det stängde. Jag tränade ben 
den här gången så jag kan räkna med att jag kommer ha träningsvärk imorgon. 
Men det är ju go hard or go home.
Sammanfattning: har haft asbra helg!!


Kommentera

Publiceras ej