Jag har varit på en liten minisemester med min familj tillsammans med min morbror och hans flickvän. Vi var på Liseberg och övernattade på ett litet hotell i Göteborg, Liseberg var lika kul som vanligt och jag åkte allt (förutom spinnrock hehe). Det roligaste var nog Balder, Lisebergs banan och Aerospinn. Men något jag troligen kommer minnas länge är att jag och Jonas åkte Atmosfear i ÖSREGN, liksom vräkte verkligen ner och vi var helt dyngsur men det var värt det för det var väldigt roligt. Ingen har ju dött av lite vatten? Haha

 

Dagen efter drog vi till Gekås Ullared där det som vanligt var en massa folk och jag brände en del pengar på det köpte fast jag köpte ändå sånt jag behövde (typ). Vi sov i en stor stuga och på morgondagen innan vi åkte hem handlade vi lite på Gekås.

 

Kommentera

Publiceras ej