Åhh, jag har haft en jättebra helg!
I fredags så badade jag i badhuset med Jennifer, Megan och Molly efter skolan. Efteråt käkade vi pizza och sedan gick hem till mig där vi kollade på   
Magic Mike xxl som var en ganska bra film. ;)
Dagen efter åkte jag till Mjölby med min orkester där det var länstråkshelg, alltså orkestrar från olika orter i länet kommer och spelar tillsammans.
Jag sov över där och hade det jättemysigt med 3 andra tjejer från min orkester. På kvällen handlade vi en massa onyttigheter sedan bjödes det på tacos där och efter det så spelade vi lite pingis och hade musik quiz, haha.
Konserthallen!
På vägen hem shoppade jag även en del, b.la. en massa örhängen och några toppar. Just nu ligger jag utslagen i sängen och håller nästan på att somna.

En lyckad helg med andra ord.

Kommentera

Publiceras ej