Jag sov över hos Megan och Molly i natt. Vi hade det jättemysigt, kollade på John Tucker must die och The Carrie diariers och bakde sjukt goda brownies med frosting på.
Megan fixade min ögonmakeup som hon alltid gör när jag är där, så jag var on FLEEK idag. ;)
Senare på eftermiddagen begav jag till mormor där jag åt middag tillsammans 
med lite släkt. En trevlig kväll med många hetsiga och roliga diskussioner, god mat och gott sällskap.
Förätt, (thaisoppa).
Varmrätt.
Fika! 

Jag måste också berätta om när jag blev utelåst i kylan tordags. 
På vägen hem från skolan märkte jag att min nycklar var borta, jag fick lite panik och började genast att gå tillbaka den vägen jag gick för att se om dem låg på marken. Jag hittar dem inte och inser att ingen i familjen är hemma och att dörren är låst. Så jag plockar upp mobilen och ska ringa pappa men PRECIS när jag ska ringa så fucking dör min mobil. 
Jag fick alltså stå ute och frysa i mer än en timma tills mina föräldrar kom hem.
Men som tur var hade en lärare på skolan hittat nycklarna vid mitt skåp så det var alltså jag som hade glömt dem där så gömsk som jag är och det resulterade alltså i att jag frös, var arg och var orolig.
Hahah, ibland orkar jag inte ens med mig själv. Denna historia har iallafall ett gott slut.

Kommentera

Publiceras ej