Tanken av att börja skolan igen är väl 
inte det roligaste men jag håller på att acepptera den. Jag vill egentligen bara börja för att bli klar med allting så att jag äntligen kan sluta gå runt och grubbla om nationella prov, betyg och gymnasieantagning som jag oftast gör nu förtiden.
-
Idag så var det ÄNDA jag gjorde att handla, och jag är seriös. Jag vaknde vid 12, låg och drog mig i flera timmar och sedan åkte till den lokala (?) butiken som typ varenda skalle i min by handlar i med familjen. Alltså vid den butiken finns det flera andra affärer så som en klädbutik och ett Jysk, där jag köpte (eller ja, bad pappa köpa åt mig hehe) ett litet sängbord och en liten förvarings- och sittpuff till mitt rum. Så nu känns mitt rum "lite nyare" och finare! Senare på kvällen så jag faktiskt något annat än att vara lat, spelade fiol men det kanske inte var en sån stor överraskning? Haha. I vilket fall så blev jag extremt arg när det gick sjukt trögt att stämma två strängar, en liten stund trodde jag att det hela skulle resultera i att hela fiolhelvet skulle gå sönder. 
V i l l  h a  e n  n y  f i o l , t a c k.

Föresten jag måste bara fråga, vilka är det som ens läser mig blogg? Kommentera gärna (snälla??!)  här nedanför och berätta lite grann om er. 

Kommentera

Publiceras ej