Hej. I fredags var jag på min gammelfarmors begravning (som också var min första begravning jag vart på) som var jättefin men det var såklart också väldigt sorligt. Eftersom jag är en extremt känslig person så var det jobbigt att se ens släkt ledsna och sitta och torka bort tårarna speciellt min farfar, så tårarna bara rann ner på min kind under tidens gång. Efter begravningen åkte alla och fikade, det blev kakbuffé och det bjöds på kaffe vilket jag var gladast över.
Hur man en vrider och vänder på allt så kommer död alltid att vara en del av livet tyvärr. Och vem vet vad som händer efter livet? Himlen eller återfödelse? Total tomhet i en evighet? Eller bara ingenting?

Resten av denna helg så har jag inte gjort mycket alls men jag har ätit tacos, kollat på en massa sminktutorials på youtube och där efter försökt sminka mig själv för att få bättre sminkteknik och jag lyckas faktiskt rätt så bra. Jag har också kollat på mello och på filmen "Marley & Me" som är en av mina favorit filmer och som man gråter mest till, jag grät till och med mer till den filmen än "Titanic", haha. Mycket tårar denna helg alltså.
Och idag så gick jag på promenad i det fina vädret, jag har reda börjat få lite vårkänslor!!

Kommentera

Publiceras ej