I fredags sovde jag över hos Megan och Molly där jag fixade naglar fixar av Megan, det är lösnaglar och de är jäkla snygga dock är det väldigt ovant att ha långa naglar eftersom man inte riktigt kan spela fiol med långa naglar. Men jag har provat att spela och det går faktiskt! Även om det inte låter lika snyggt  som innan.
Igår söndags var det ju alla hjärtansdag vilket är en av de mest överskattade dagarna på året. Singelfolket gråter och gnäller över att de inte har någon partner på just den 14:de när de är precis lika mycket singel som dagen innan? I vilket fall så var jag och tränade dans och sedan åt jag pizza med helgen och sedan ben&jerry som kompensation. ;)
Från och med idag ska jag också börja försöka ta reda på vad som orsakar mina förbannade hurmörsvänningar genom att skriva dagbok, det var kuratorn som sa att jag skulle göra det, lol. Det känns faktiskt skönt att ta tag i det då jag är extremt trött på må så här.
 

Kommentera

Publiceras ej