Hej, det har gått mer än en månad sedan jag skrev här sist men jag har verkligen haft fullt upp med skolan och med annat.
Men jag tänkte iallafall berätta vad som har hänt den senaste tiden.
 
Filmkväll hos Andrea
 
Ettornas julshow på Film & Musikgymnasiet:
Fyfan, vad kul det har varit kul och få jobba och göra julshowen med så härliga och kreativa männikor på skolan och det inkluderar både elever och lärare. Trodde inte alls att man skulle få bra sammanhållning och ha så roligt med det de andra ettorna. Lite synd bara att på den andra föreställningen där alla föräldrar osv. satt i publiken var stelare än rygg, HAHHA. Jag tyckte faktikst att vi förtjänade mer applåder och skratt för att vi var så duktiga
och roliga.
Jag inledde julshowen med att sjunga "Hold the line" av Toto tillsammans med My B. som sjöng överstämman 
på refrängen.
Sedan var jag i pjäsen "Lucia tåget året som gått, 2016" tillsammans med Christoffer, My B. och Tuva och det var så kul! Det ända jag typ behövde göra var att fejkgråta, sjunga och skrika på scenen.
Till sist så avlutade vi showen med att alla ettor sjöng låten "Instajul" (orginalet heter ju "Allstar", ni vet den låten som är med i Sherk).
bästa fmg, bästa ettorna
 
Efter den bästa och mysigaste(?) julavlutningen så åkte jag och några andra fina människor från skolan till Christoffer där vi lagade tacos, spelade julklappspel, kollade på den inspelade julshowen och hade det allmänt trevligt.
 
Tiger gillar sin plats i soffan bredvid julgranen
Det har gått två dagar av jullovet och jag saknar redan skolan. Wow, det var en mening jag aldrig trodde att jag skulle skriva, men jag går faktiskt i en kul skola med härliga människor so that's why. Haha, vad ska jag nu göra om dagarna? Men jag ska nog träffa kompisar som jag inte sett på ett tag, kolla på en massa jävla serier och filmer, äta mat och sovaaaaa.
Det är ju två dagar (!?) kvar till julafton och jag har fortfarande ingen julkänsla vilket suger men den där riktiga julkänslan som man hade när man var liten förvann väl när man blev 12 år. Aja, det ska bli kul att träffa släkten i vilket fall ändå. Och om de är snälla nog så kanske jag spelar en låt eller två på fiolen och sjunger lite. ;)
 
 

Kommentera

Publiceras ej