Hej! Det känns konstigt nog skönt att vara tillbaka med gamla rutiner och vardagen, kanske för att jag nu är sysselsatt på riktigt och har ett mål att jobba emot eller ja, flera olika mål egentligen. Jag känner på mig att jag kommer och ska jobba hårt denna höst (och resten av min tid på skolan) speciellt för att jag vill uppnå mina förväntningar och mina krav på mig själv då de är ganska höga och jag vet att det ibland kommer att vara kämpigt men att jag klarar det. Pendlingen mellan mitt hus och skolan funkar än så länge bra och jag och folk som sa att jag inte skulle orka buss men nejdå, de har väldigt fel. Jag tycker liksom att allt flyter på väldigt bra än så länge, har fått lära känna en massa nytt folk och fått nya kompisar och bekanta. Men nu är jag så sjukt trött och ska alldeles strax gå och sova och förhoppningsvis drömma en bra dröm(sweet dreams?). Godnatt på er.

Kommentera

Publiceras ej