Jag är glad över att jag inte hade några stora förväntningar på denna sommar som jag annars brukar ha och sedan blir beskviken över att sommaren inte levde upp till mina förväntningar. Men jag blev positivt överraskad och min sommar blev bättre än jag vad trodde att den skulle bli.
Men det är klart, ingenting blir ju aldrig som tänkt sig så det gäller bara att leva i nuet och göra det bästa man kan av allting.
// Jag tränade, umgicks med vänner, tog egna hål i öronen själv, solade, badade, lyssnade på hög musik, kollat på sjukt mycket netflix, gick på den bästa konserten (Rihanna, såklart ;)), lagade mat, sjöng och spelade en massa gitarr och därav blev det några egenskrivna låtar men jag spelade också lite covers, spelade lite fiol också (kanske inte så mycket som jag hoppades på men men), lagade mat och bakade och så uppbarligen har jag ibland iiinte gjort ett enda skit, precis som man ska göra på sommaren, bara la det lugnt utan någon stress eller några krav. Jag har också hunnit att vara på Liseberg och Ullared med familjen och till sist nu i helgen så jag var jag på Västkusten i Ramsvik, jag skulle faktiskt kunnat stanna där längre (älskar Västkusten och att vara nära havet) men det var ett perfekt avslut på sommarlovet.
Imorgon går jag första dagen på gymnasiet och jag är så taggad, det ska bli kul att få göra det jag älskar.
 
Så hejdå sommarlovet du gick väldigt snabbt men jag är redo för nya äventyr nu. 

Kommentera

Publiceras ej