Åhhh, jag har sett Cherrie, Hov1, Rebecca & Fiona, Miriam Bryant och Norlie & KKV helt gratis, stod längst fram i publiken (förutom på Miriams spelning) med fina nya vänner i Linköping. En sån jäkla bra helg med en massa dans, skrik och sång.

Cherries röst kan vara en av de finaste i världen, hon kollade faktiskt på mig och log stort när jag stod högljud och sjöng med i låten.

HOV1 VAR MAXXXAT. Så fucking grymma och deras energi och scennärvaro kunde inte varit bättre. Jag rörde också Noel, hahah.

OCH jag har äntligen fått sett världens bästa djzzz live... nämligen REBECCA & FIONA! Fast denna gång hade de liveband med sig och det var så jävla fett, de är så fina. Jag älskade hur pratade om hur viktigt systerskapet är och hur vi tjejer (och icke-män) måste backa varandra. <3 Tommie X (deras stylist) hälsade även på mig.

Dagen efter (i lördags) så drog jag och Caro spontant in till Linköping med pendeln.

Miram Bryant var riktigt duktigt och hennes personlighet är ju den bästa, så go är hon. Fick rysningar i hela kroppen när jag hörde "Black car" då det är en av mina absoluta favoritlåtar just nu.

Längst fram igen (eller ja, nästan) när Norlie & KKV uppträde, riktigt fina och talangfulla killar de är.

kompisar. (+ Klaras Hanna som var också med men inte på bild)

Kommentera

Publiceras ej