Dagarna fortsätter att rulla på, var på tråkigaste handledaren kursen för kortkort då jag ska börja övningsköra väldigt snart vilket ska bli jättekul! Det känns liksom vuxet. Något som däremot inte känns så jättekul är skolan, jag har INGEN motivation överhuvudtaget just nu för det känns nästan bara som jag sitter av tiden i skolbänken för att det inte är kul och inte gör något. Jag menar jag har ju ambitioner, har alltid haft och kommer alltid att ha men nu så kommer jag ingenstans. Fast jag vet ju att jag kan bättre och förhoppningsvis så är detta bara en period som snart kommer gå över. Det kan ju ha och göra med att jag ändå går sista året i grundskolan är jäkligt trött på skolan i allmänhet (samma skola som jag gått i fem jävla år) eller att jag/min omgivning  bara sätter för stor press på mig själv? Antagligen en blandning av båda två.
Aja, det är som det är och jag får väl ändå försöka kämpa på det med sista 
tills sommaren.

Vill ha semester nu, tack.

1 kommentarer

Frida

17 Apr 2016 00:44

Jag älskar din blogg, tittar in ganska ofta och tycker du tar skitfina bilder och dina inlägg är roliga att läsa! Kan slänga in en kul liten fråga, jag undrar om du har tips på några andra bloggar som du själv kanske läser och skulle rekommendera? :) Din blogg är typ den enda jag hittat som inte handlar enbart om mode (inte min smak) utan lite mer vardagligt och allmänt, skulle vilja hitta flera såna som jag kan läsa!

Svar: Tack så mycket, jag blev så sjukt glad över din fina kommentar! :) Trodde inte ens att jag hade läsare som faktiskt läser/bryr sig mina inlägg, haha. Jag läser inte så många bloggar men de två jag brukar kika in på är då och då: http://nouw.com/ettkolikbarn &
http://nouw.com/amandavalfridsson
Johanna

Kommentera

Publiceras ej