Hejhej! Vad har hänt de senaste dagarna? Jo, jag jag fått det preliminära antagningsbeskedet till gymnasiet och jag kom in på mitt förstahandsval och jag trodde att jag skulle bli gladare än vad jag blev men det kändes ändå rätt så förväntat. Men man ska ju aldrig säga aldrig för preliminärt är ju bara ett "kanske" eller ett "just för stunden". På Lördagen var det vårkonsert och jag spelade fiol tillsammans med ungefär ett 50-tal stråkmusiker i alla åldrar och en liten kör. Det var en väldigt mysig och fin konsert.
Efter konsert så åkte jag och mamma till min mormor för att hälsa på och bara ta det lugnt, Jonas kom till också dit efter någon timme och vi gick köpte glass.
Söndagen spenderar jag hemma inomhus då var sämst väder ute, regn, grått och tråkigt.
Och idag efter skolan jag suttit och lyssnat på musik på högsta volym, alltid ifrån Salem al Fakir, Britney Spears till Childish Gambino och sjungit med så rösten försvinner nästan hela eftermiddagen och jag undrar fortfara alltid varför jag har ont i halsen på morgonen när jag vaknar. Hmm, vad kan det bero på? Lol

Förresten funderar på att spela in en cover igen! Men vet bara inte vilken låt jag ska sjunga. 


Kommentera

Publiceras ej