I februari var det fortfarande is ute på sjöarna då jag var med Pappa, Farfar och Jonas och anglade.
I början på våren fick våra kaniner
tillökning. Det var tänkt att vi skulle ha
två kaniner, nu har vi sex stycken toltat men så blir det när man skaffar en hane och en hona. Haha.
 
Jag fyllde 15 gammal (ung?) i April och hade åldersångest och, 15 år tills man är 30!? Jag fick b.la. ett MIDI-keyboard i födelsedagspresent som jag velat ha länge och vi åt såklart tacos till middag när släkten kom över! 
Kaninungar växte sig större och större.
Ett tag detta år blev jag beroende av engeridryck fast det är så jäkla gott 
dock, så det blev ju svårt att motstå.
Åkte till en av mina favoritplatser, en skärgårdsö.
Blev av med min "konsertsoskuld", alltså jag var på en riktig arenakonsert med Jennifer där vi såg Ariana Grande som 
var helt fantastisk live. Det var verkligen en upplevelse att minnas!
Dagen efter sommarskolavslutningen
åkte vi till Liseberg och åkte inprincip allting. :D
Har ett ex antal bilder på farmors kattunge (som inte är en kattunge längre 
men ändå) så var tvungen att lägga upp en bild.
Såg på bio, badade, åt en massa glass och åkte ring efter båten.
Spontan grillade marshmellows med vänner på en badplats, åkte till Söderköping och Västervik och var på kryssning till Talinn med familjen.
En till kaninunge föddes och vi vet fortfarande typ inte hur det gick till? Haha
Åkte till Liseberg för andra gången i år tillsammans med min kära familj (lol) och dagen efter åkte vi till Ullared. En ganska typisk svennesemester alltså.
Var på Rix Fm-festival.
Var på halloweenfest med härligt sällskap.
En av typ hundra selfies som jag tog i år?
Blev riktigt bra vän med dessa två på kort tid.
     Blev ännu bättre på att spela fiol,           började i två olika orkestrar, jag övade 
        minst ca tre timmar i veckan och spelade på två olika julkonserter.
   Jag var även med i skolans luciatåg!
     2015 var ett riktigt bra år trots några
motgångar, förändringar och stunder då man inte känt sig på topp.
Jag hoppas att 2016 blir ett ännu bättre år med många lyckliga stunder och uppnådda mål.
Gott nytt år på er!

En stor jävla high five till er som orkade läsa/se hela inlägget.

Kommentera

Publiceras ej