Hej! Hela eftermiddagen igår spenderade jag med Jennifer och Felicia. Vi hade jättekul, snackade en massa skit och åt godis. Haha.
Idag så åt jag på Pizza Hut med min mormor och min lille bror och det var verkligen så gott, hade matkoma efteråt. 
Efter det så gick vi och kollade i lite affärer, jag köpte b.la snyggaste nagellacket från hm och fick ett par nya skor av mormor. Dock märkte jag inte att jag hade spillt chokladsås från desserten på mina jeans, min tröja och tillochmed på mina skor (!?). Det såg nästan utan som jag hade skitigt på mig men så jag gick runt med chokladsås över hela mig i säkert 40 min så det var inte så konstigt att folk glodde på mig. Så jäkla pinsamt, lol men aja det är sånt som händer.
Men det har iallafall varit en bra dag förövrigt om man bortser från chokladsåsincidenten. 

Kommentera

Publiceras ej