Hej! Igår var jag på bio med Jennifer, Felicia, Molly och Megan och vi såg sista delen av hugerspelen triologin, alltså The mockingjay part two. Den var superbra, precis som boken men också lite sorglig då det inte kommer några fler filmer. Efter filmen åkte jag hem till Megan och Molly där jag sover över vilket var jättekul! Vi såg på film och bara snacka en massa om allt mellan himmel och jord. Det så skönt att bara prata av sig ibland och dela sina tankar och idéer. Ni vet när man träffar vissa personer och det bara känns som om man har känt dem hela livet fast man egentligen känt dem ett tag, så känns med med Megan och Molly.
Nu på kvällen iallafall har jag övat innanför en julkonsert i en kyrka där jag ska spela fiol i en orkester och jag spelade faktiskt inte så dåligt som jag trodde utan det gick bra, haha. Vi spelar  Vivaldis 'Gloria' och en del jullåtar (såklart).

Kommentera

Publiceras ej