Varning för överdrivet lång text. 

Jag vet inte vad jag ska börja skriva och det låter som om är jätte stor grej men är det iaf för mig för jag älskar verkligen Rebecca & Fiona. Men igår allmälde jag mig till en grej på deras hemsida där man i förväg kunde få lyssna på Rebecca och Fionas nya låtar ifrån deras nya album i förväg (albumet släpptes idag) och då kunde ens profilbild ifrån Facebook synas utanför en adidas butik i Stockholm där Rebecca & fiona hade sitt event för att de har släppt sitt album och spelar upp  låtar ifrån albumet. Min profilbild blev visad 19 (?!) sekunder innan klockan till nedräkningen slog ned till 00:00 då de börjar och de  och varje bild blir visad i 6 sekunder! Min bild har ändå blivit visad flera gånger denna dag eftersom alla profilbilder visas om och om men det känns ändå coolt på ett sätt. Satt och kollde förut när de spelade live på youtube, önskade verkligen att jag kunde varit där och se dom!!

Btw deras nya album är SÅ JÄVLA BRA, rent ut sagt. Satt och lyssnade igenom albumet idag och jag älskar verkligen alla låtar. ❤️



Kommentera

Publiceras ej